منطقه ارسال خود را انتخاب کنید
چنانچه آدرس خود را وارد کنید تا محصولات آن منطقه برای شما نمایش داده شوند.

ساعت اسنپ پی

نحوه خرید اقساطی با اسنپ پی| دیجی زمان| Digizaman
نحوه خرید ساعت اقساطی با اسنپ پی| دیجی زمان| Digizaman
اسنپ‌پی (BNPL)  به عنوان یکی از جدیدترین مدل‌های پرداخت در دنیا، به تدریج در کشورهای مختلف جایگزین شیوه‌های پرداخت سنتی شده است. این مدل، از طریق ارائه کارت‌های اعتباری با شرایط پرداخت متفاوت، به کاربران این اجازه را می‌دهد که کالاهای خود را بخرند و هزینه‌ی آن‌ها را به صورت اقساطی پرداخت کنند. این شیوه‌ی پرداخت، به خصوص بین نسل جوان و افرادی که تمایل به خرید کالاهای بزرگ و گاهی اوقات با قیمت بالا دارند، مورد استقبال قرار گرفته است. اسنپ‌پی، با ارائه‌ی خدمات BNPL در ایران، به عنوان یکی از اولین شرکت‌هایی بود که این مدل را در کشورمان به کار گرفت. این شرکت با ارائه‌ی این خدمت، به کاربران این امکان را فراهم کرد تا برای خرید کالاهای مختلف و حتی خواندن کتاب‌ها و پرداخت هزینه‌ی خدمات، از شرایط پرداخت اقساطی استفاده کنند و نیاز به پرداخت هزینه‌ی کلی کالا نباشد.  
 

نحوه خرید ساعت اقساطی با اسنپ پی

خرید قسطی اسنپ پی که از جمله راه حل‌های جدید پرداخت محسوب می شود. می توانید بدون نیاز به ضامن یا وثیقه، محصولات مورد نظر خود را با پرداخت هزینه در قالب اقساط مشخص خریداری کنید. این روش پرداخت به کاربران اسنپ پی اجازه می دهد تا بدون نیاز به حضور حضور فیزیکی و یا ارائه اسناد و مدارک تضمینی، خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند. این روش پرداخت بسیار ساده و سریع است و به کاربران امکان پرداخت هزینه محصولات خود را در قالب اقساط مشخص می دهد که به راحتی قابل پرداخت هستند. در عصر دیجیتالی کنونی، استفاده از پول الکترونیکی و اعتبارات آنلاین به شدت در حال افزایش است. این ابزارها علاوه بر راحتی و سرعت، امنیت و کنترل بیشتری برای کاربران فراهم می کنند. به همین دلیل، شرکت های بزرگی همچون اسنپ به فعالیت در این زمینه علاقه مند شده اند. با ارائه سرویس اعتباری اسنپ پی، این شرکت به کاربران خود این امکان را می دهد تا با استفاده از اعتبار خود، از خدمات این اپلیکیشن استفاده کنند. این سرویس امکانات متنوعی از جمله خرید آنلاین، پرداخت قبوض و حتی انتقال وجه را به کاربران ارائه می دهد. با این حال، معرفی و ثبت نام در این سرویس برای برخی کاربران ممکن است چالش برانگیز باشد. به همین دلیل، ما در این مقاله برای شما آموزشی جامع راجع به ثبت نام و فعال سازی سرویس اعتباری اسنپ پی ارائه خواهیم داد.
snappay2
سرویس اعتباری اسنپ پی چیست؟
سرویس اعتباری اسنپ پی، یک راهکار ساده و سریع برای پرداخت هزینه‌های خرید در اپلیکیشن اسنپ است. با استفاده از این سرویس، کاربران می‌توانند بدون داشتن موجودی، خدمات مختلفی از جمله سفارش غذا، سفر، خرید از سوپرمارکت و خدمات درمانی را به راحتی پرداخت کنند. سرویس اعتباری اسنپ پی در حال حاضر به صورت ماهانه در دسترس است و شما می‌توانید الان خرید کنید و پایان ماه پرداخت کنید. این سرویس به دلیل رعایت قوانین و دستورالعمل‌های خدمات مالی، از کاربران خود می‌خواهد تا حتما تا پایان هر ماه نسبت به تسویه حساب خود اقدام کنند. با استفاده از سرویس اعتباری اسنپ پی، شما می‌توانید از خدمات اسنپ بهترین استفاده را ببرید و در هر زمانی که نیاز دارید، به سادگی پرداخت کنید.

خرید ساعت اسنپ پی

فعال سازی سرویس اعتباری اسنپ پی به روش های مختلف

برای استفاده از سرویس اعتباری اسنپ پی، ابتدا باید مراحل فعالسازی آن را انجام دهید. از دو روش برای فعالسازی این سرویس می‌توانید استفاده کنید؛ یکی از طریق وب‌سایت اسنپ پی و دیگری از طریق تلفن همراه. طبق مراحلی که در هر یک از این دو روش باید انجام دهید، می‌توانید به سادگی از سرویس اعتباری اسنپ پی استفاده کنید.

راهنمای فعال سازی سرویس اعتباری اسنپ پی از طربق تلفن همراه

  1. اگر شما هم مانند بسیاری از افراد از اپلیکیشن اسنپ برای سفرهای خود استفاده می کنید، دیگر نیازی به ثبت نام در وب سایت اسنپ پی ندارید. برای فعالسازی سرویس اعتباری اسنپ پی، کافیست به اپلیکیشن ورود کرده و گزینه “سرویس اعتباری” را انتخاب کنید. این گزینه مرحله فعالسازی سرویس اعتباری را شروع می کند و شما با استفاده از شماره تلفن همراه خود می توانید به راحتی این سرویس را فعال کنید. با این روش، دیگر نیازی به انتظار طولانی برای بررسی و تایید اعتبار خود ندارید و با سرعت و راحتی می توانید خدمات اسنپ را استفاده کنید.
  2. با انتخاب گزینه سرویس اعتباری، وارد صفحه اصلی این خدمت می‌شوید. در این قسمت، اطلاعات مفیدی درباره قابلیت‌های این سرویس به شما ارائه می‌شود. پس از مطالعه این اطلاعات، با زدن گزینه ادامه، وارد صفحه بعدی این سرویس می‌شوید
  3. پس از انتخاب دکمه ادامه، برای فعالسازی خدمات وارد صفحه جدیدی می‌شوید. در این صفحه، باید شماره کد ملی خود را وارد کنید و سپس گزینه «قوانین و شرایط مذکور را مطالعه کرده و با آن موافقم» را انتخاب کنید.
  4. یعد از لمس گزینه فعال سازی، وارد صفحه بعدی می شوید که پس از بررسی های لازم، وضعیت فعال سازی سرویس اعتباری شما مشخص می شود. در صورتی که شرایط لازم را داشته باشید، میزان اعتبار شما تعیین می شود و از این پس می توانید با اعتبار خود، به راحتی خرید کنید. سرویس اعتباری اسنپ پی، یک راه ساده و مطمئن برای خرید در اپلیکیشن اسنپ است.

خرید ساعت اسنپ پی

راهنمای فعال سازی سرویس اعتباری اسنپ پی از مسیر وب سایت

  1. ثبت‌نام در سرویس اعتباری اسنپ پی برای استفاده از خدمات این سرویس بسیار آسان و سریع است. با ورود به وب‌سایت https://snapppay.ir و کلیک بر روی گزینه “ثبت‌نام کنید”، مراحل ثبت‌نام شما آغاز خواهد شد. با واردکردن شماره موبایل خود، یک کد فعال‌سازی برای شما ارسال می‌شود که باید آن را وارد کنید.
  2. بعد از نوشتن کد فعال‌سازی، به‌صورت خودکار به صفحه اصلی خدمات اسنپ هدایت می‌شوید. برای فعال‌سازی سرویس اعتباری اسنپ پی، باید مراحل دیگری را پشت سر بگذارید. اولین مرحله انتخاب گزینه “سرویس اعتباری” در وب‌سایت است. با انتخاب گزینه «سرویس اعتباری» وارد صفحه‌ای می‌شوید که توضیح کلی در مورد ماجرای سرویس اعتباری الان بخر، بعداً پرداخت کن آمده است.
  3. در فرایند فعال‌سازی سرویس اعتباری اسنپ پی، مهم‌ترین مرحله واردکردن کد ملی است. پس در این مرحله بعد از ورود به بخش مربوطه، کاربر باید کد ملی خود را در قسمت مشخص شده وارد کرده و سپس قوانین و شرایط را مطالعه و با آن‌ها موافقت کند. دکمه تأیید و فعال‌کردن پس از این مراحل برای کاربر امکان‌پذیر می‌شود. بعد از بررسی‌های لازم، اعلام وضعیت درخواست و اعمال سرویس اعتباری به‌حساب کاربر صورت می‌گیرد. با استفاده از شماره کد ملی، احراز هویت و تطبیق با شماره‌تلفن همراه کاربر انجام می‌شود و این اطلاعات با حفظ شرایط حریم خصوصی مورداستفاده قرار می‌گیرد.
با فعال‌شدن سرویس اعتباری اسنپ پی، کاربران می‌توانند بدون نیاز به حمل پول نقد، به‌راحتی و با اطمینان بیشتری از پرداخت‌های خود در اپلیکیشن اسنپ و دیگر پرداخت‌ها با شرایط اسنپ پی استفاده کنند. این سرویس پرداختی آسان، امن و سریعی است. با استفاده از این سرویس می‌توانید به‌راحتی از تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه‌ای که اسنپ برای کاربران خود دارد، بهره‌مند شوید. با توجه به اینکه پرداخت‌های بدون نقد در حال افزایش است، فعالسازی سرویس اعتباری اسنپ پی برای کاربران اسنپ، یک گام مهم در جهت راحتی و امنیت بیشتر انجام شده است snappay1

راهنمای پرداخت اقساطی اسنپ پی

استفاده از اعتبار اقساطی اسنپ پی برای خرید سرویس‌های اسنپ، یکی از راه‌های موجود برای پرداخت هزینه‌ها در این اپلیکیشن است. با این روش، شما می‌توانید هزینه‌های خود را به چندین قسط تقسیم کرده و به راحتی پرداخت‌های خود را انجام دهید. البته باید توجه داشت که برای بازپرداخت قسط‌های بعدی، لازم است هر ماه صورت حساب صادر شده برای شما را پرداخت نمایید. اما اسنپ برای راحتی شما، امکان پرداخت بدون جریمه دیرکرد تا روز پنجم ماه بعد را هم فراهم کرده است. با این حال، در صورتی که قادر به پرداخت قسط‌های خود نبودید، بهتر است با اپلیکیشن اسنپ تماس بگیرید تا به شما راهنمایی لازم را ارائه کنند.

خرید ساعت اسنپ پی

مزایای مالی استفاده از اسنپ پی برای خرید اقساطی

  • ۱پرداخت اقساطی بدون هزینه‌ی اضافی: راهی برای خرید بدون نگرانی از بهره و کارمزد
استفاده از خرید اقساطی از طریق اسنپ پی، یک گزینه مناسب و مقرون به صرفه برای دسترسی به کالاهای مورد نیاز می باشد. با این روش، می توانید با اقساط کوتاه مدت و بدون پرداخت کارمزد، به خرید محصولات مورد نظرتان بپردازید. همچنین، با استفاده از این برنامه، از فرصت های تخفیفاتی ویژه نیز بهره مند خواهید شد. با این حال، باید به این نکته توجه داشت که در صورتی که پرداخت اقساطی را با تاخیر بیش از پنج روز انجام دهید، ممکن است به جریمه دیرکرد پرداخت که مبلغ بسیار کمی است، مبادرت شود. به همین دلیل، در صورت استفاده از این روش پرداخت، بهتر است مبالغ قسط ها را به موقع پرداخت کنید تا هرگونه مشکلی در آینده برایتان پیش نیاید.
  • ۲خرید بدون نیاز به سفته و چک با پرداخت اقساطی
یکی از مسائلی که خریداران اقساطی با آن روبرو می شوند، ارائه ضمانت برای دریافت تسهیلات می باشد. اما با این حال، اپلیکیشن اسنپ پی این مسئله را برای کاربران خود حل کرده است. با اعتمادی که به کاربرانش داده‌ می شود، اسنپ پی به هر کاربر امتیاز خرید و اعتبار خرید می دهد. دیگر نیازی به هیچگونه تضمین دیگری ندارید. همچنین با استفاده از خدمات این اپلیکیشن و خوش حسابی در پرداخت تسهیلات، می توانید به مرور زمان اعتبار بیشتری برای خرید های بیشتری دریافت کنید. به این ترتیب، خرید اقساطی با اطمینان و آسانی بیشتری انجام می شود. در وافع مشکلاتی که ممکن است از ارائه ضمانت برای دریافت تسهیلات به وجود آید، رفع می گردد.
  • ۳خرید بدون نیاز به پرداخت یکجا با قسط‌های راحت
استفاده از خرید اقساطی در برخی موارد می تواند برای مشتریان بسیار مفید باشد، اما همیشه فرآیند این نوع خرید ساده و راحت نیست. برخی از چالش های خرید اقساطی شامل پرداخت امضاهای زیاد، دردسرهای مالی و مسائل مربوط به معرفی هویت هستند. با این حال، استفاده از خدمات خرید اسنپ پی می تواند این چالش ها را کاهش دهد و به مشتریان امکان می دهد به راحتی و با سرعت خرید کنند. مشتریان می توانند با وارد کردن شماره تلفن همراه خود به راحتی اعتبار دریافت کنند و به خرید خود ادامه دهند. به علاوه، فرآیند ثبت نام و خرید در این پلتفرم بسیار سریع و آسان است و در عرض چند دقیقه به پایان می رسد. همیشه خرید یک حس خوب را به ما انتقال میدهد که این حس خوب با خرید محصول مورد علاقه مان دو چندان میشود. ما در دیجی زمان خرید اقساطی ساعت مچی را با استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی اسنپ پی فعال کرده ایم.
خرید ساعت اسنپ پی
اسنپ‌پی یه راه حل جدید پرداخت است که به کاربران این امکان را می‌دهد محصولی که لازم دارند را بدون نیاز به ضامن یا وثیقه، در یک فرایند خیلی ساده الان بخرند و هزینه‌اش را بعدا پرداخت کنند.
با اسنپ پی میتونم ساعت مچی اورجینال بخرم؟ بله. با فروشگاه دیجی زمان میتوانید ساعت های اورجینال خود را به صورت اقساط از طریق اسنپ پی بخرید. همه ی برند ها رو میتونم از دیجی زمان با اسنپ پی بخرم؟ روی برخی برند ها محدودیت داریم ولی اکثر برند ها رو میتونید به راحتی از دیجی زمان با اسنپ پی بخرید.
Facebook
Twitter
LinkedIn
placeholder
John Doe
Designer

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

تماس با ما