بهترین ساعت های ورساچه
با بهترین ساعت های ورساچه، تجملات را روی مچ دست خود به رخ بکشید!

به نظرتون بهترین ساعت های ورساچه کدوما هستن؟ ساعت‌های ورساچه دارای شجره‌نامه‌ی چشم‌گیر و ساعت‌سازی معتبر هستش. این برند با تصویری نمادین از سر مدوسا (Medusa)،  ساعت‌هایی رو در اختیار شما قرار میده که برای هر موقعیتی ایده‌آل هستن. ساعت‌های ورساچه به اندازه ساعت‌های مچی سوئیسی محبوبیت دارن. این ساعت ها تعادل چشم گیری بین هنر، اصالت و تخصص هستن.

برند ورساچه که به‌خاطر انواع ساعت‌های منحصربه‌فرد شون شناخته میشن، طراحی های خیلی جذابی دارن. شما میتونین هم ظرافت و هم لوکس بودن رو با بهترین ساعت های ورساچه که برای نشون دادن تجملات روی مچ دست شما هستن، داشته باشین. توی این مقاله میخوایم ۱۱ تا از بهترین ساعت های مچی ورساچه رو بهتون معرفی کنیم تا ببینین و عاشق بشین و یکی از این خوشگلا رو بخرین. پس با ما همراه باشین.

معرفی بهترین ساعت های ورساچه زنانه:

ساعت مچی زنانه ورساچه مدل vez400421:

ساعت مچی زنانه ورساچه مدل vez400421 جز بهترین ساعت های ورساچه

مترادف با کلاس، ساعت Virtus Infinity Versace ساخت سوئیس هستش. این ساعت ویژگی متمایزی رو با کمک یه صفحه شفاف ایجاد کرده. صفحه براق ۳۴ میلی متری توی این ساعت کوارتز ورساچه، دو نماد رو با هم ترکیب کرده و حال و هوای زیبایی رو ایجاد کرده. این ساعت که با پترن یونانی (Greca) تزئین شده به یکی از محبوب ترین ساعت های ورساچه زنانه تبدیل شده.

ساعت مچی زنانه ورساچه مدل vek400821:

ساعت مچی زنانه ورساچه مدل vek400821 جز بهترین ساعت های ورساچه

مجموعه ی ساعت های زنانه ورساچه Essential که با تصویری نمادین از سر مدوسا (Medusa) تزئین شدن، همه کاره هستن و میتونن برای هر مناسبت و موقعیتی استفاده بشن. این ساعت آنالوگ ورساچه با صفحه‌ای ۳۶ میلی‌متری و موتور کوارتز سوئیسی ساخته شده و یه پترن یونانی توی صفحه و روی شاخص‌هاش داره که زیبایی اونو دو چندان کرده. لوگوی نوشتاری ورساچه توی این ساعت توی قسمت ساعت ۱۲ قرار گرفته و سر مدوسا دقیقا در مرکز صفحه گذاشته شده.

ساعت مچی زنانه ورساچه مدل veu300721:

ساعت مچی زنانه ورساچه مدل veu300721 جز بهترین ساعت های ورساچه

لوگوی یونانی (Greca) پرچمدار پیچیدگی و تجمل هستش و این ساعت با داشتن این الگو، برای زنانیه که دوست دارن این طرح رو توی استایل شون داشته باشن مناسب هستش. این ساعت‌ زنانه ورساچه، اشکال هندسی رو با لمسی زنانه و با کمک برش مستطیلی با بند پیوندی ترکیب کرده. با قرار دادن این ساعت لوکس روی مچ دست تون توی یه مهمانی خاص، همه چشم ها رو به سمت خودتون خیره کنین.

ساعت مچی زنانه ورساچه مدل vepn00520:

ساعت مچی زنانه ورساچه مدل vepn00520 جز بهترین ساعت های ورساچه

طراحی و شکل ظاهری ساعت های ورساچه نشون میدن که چرا این ساعت‌ها وقتی صحبت از کلاس و تجملات و لوکس بودن میشه همیشه پیشرو هستن. این ساعت طلایی ورساچه نمایشی باورنکردنی از لوکس بودن و در عین حال طراحی خلاقانه هستش. قاب این ساعت شیک اشاره ای به سنجاق قفلی (Pin) ورساچه داره و دو عقربه زیبای این ساعت هم از نوک Pin الهام گرفته شدن.

ساعت مچی زنانه ورساچه مدل vez200521:

ساعت مچی زنانه ورساچه مدل vez200521 جز بهترین ساعت های ورساچه

با این کالکشن مدوسا آیکون (Medusa Icon) ساعت های ورساچه، میتونین به راحتی و زیبایی بدرخشین. این ساعت با داشتن یه صفحه مشکی با سر نمادین مدوسا به نگ طلایی و یه بند ساعت زیبای ورساچه، زیبایی استایل شما رو چندین درجه افزایش میده.

معرفی بهترین ساعت های ورساچه مردانه:

ساعت مچی مردانه ورساچه مدل vez300421:

ساعت مچی مردانه ورساچه مدل vez300421 جز بهترین ساعت های ورساچه

با مجموعه ساعت های مردانه ورساچه Z3-Greca Sport، جذابیت فوق العاده شیک خودتون رو به رخ بقیه بکشین. این ساعت فلزی ورساچه، یه ساعت مچی ضروری برای مردان مدرن هستش. این ساعت زیبا دارای صفحه سبز خیره کننده ای هستش که توی یه قاب ۴۳ میلی متری قرار گرفته و توسط یه شیشه معدنی محکم محافظت میشه. علاوه بر این، سر مدوسا توی قسمت ساعت ۱۲ و  لوگوی ورساچه در زیر اون و همچنین روی بزل ساعت قرار گرفته.

ساعت مچی مردانه ورساچه مدل vez800421:

ساعت مچی مردانه ورساچه مدل vez800421 جز بهترین ساعت های ورساچه

مجموعه ساعت‌های مردانه “Geo” ورساچه، با جذابیت معاصر و پیچ و تاب جسورانه طراحی شده. توی این ساعت کرونوگراف، صفحه مردانه ۴۳ میلی‌متری همراه با حلقه ای طلایی خودش رو به زیبایی به رخ میکشه. این ساعت ساخت سوئیس طراحی پیچیده‌ و جزئیات زیادی داره. پترن یونانی (Greca) روی صفحه ساعت هم، آقایان امروزی رو مجذوب خودش میکنه.

ساعت مچی مردانه ورساچه مدل ve2a00221:

ساعت مچی مردانه ورساچه مدل ve2a00221 جز بهترین ساعت های ورساچه

ساعت ورساچه Geo جذابیت مردانه قوی رو به نمایش میذاره. برش هندسی این ساعت شکل مربعی رو با تغییر سبک معاصر شبیه‌سازی کرده. این ساعت اتوماتیک ورساچه دارای استفاده نمادین از سر مدوسا روی صفحه ساعت و پترن یونانی روی بند ساعت اون هستش که به خوبی خودنمایی می کنه و نقطه عطفی توی ساعت سازی شیک و خاص هستش.

ساعت مچی مردانه ورساچه مدل v11060017:

ساعت مچی مردانه ورساچه مدل v11060017 جز بهترین ساعت های ورساچه

مجموعه ی ساعت های ورساچه Hellenyium، یه ساعت بسیار معاصر، زیبا و قدرتمند و مردانه هستش. برش مستطیلی بند و خرطومی های متصل به اون ابعاد جدیدی به طراحی ساعت اضافه کردن. این ساعت زیبا از ورساچه بسیار پر زرق و برق و زیباس و توانایی نمایش تاریخ در کنار نشون دادن زمان رو هم داره.

ساعت مچی مردانه ورساچه مدل vej401021:

ساعت مچی مردانه ورساچه مدل vej401021 جز بهترین ساعت های ورساچه

توی این ساعت میتونین شاهد استفاده پیچیده از پترن های نمادین ورساچه توی کالکشن Essential ساعت های ورساچه باشین. این ساعت که با حس پیچیدگی شیک و قوی و استفاده از سر مدوسا روی صفحه آبی رنگ ساخته شده، نماد ارزشمندی برای ساعت های شیک هستش.

ساعت مچی مردانه ورساچه مدل vez200521:

ساعت مچی مردانه ورساچه مدل vez200521 جز بهترین ساعت های ورساچه

با ساعت های مردانه ورساچه، میتونین توی هر زمان و هر موقعیتی زیب و شیک به نظر برسین. این ساعت دارای صفحه‌ای کاملا مشکی هستش که توسط شیشه یاقوت کبود محافظت میشه. یه بند چرمی مشکی و یک قاب جمع‌وجور ۴۵ میلی‌متری با دو عقربه ساده و یک تاج تنظیم زمان هم داره که زیبایی اون رو دو چندان کرده.

سخن پایانی:

توی این مقاله بهترین ساعت های ورساچه رو بهتون معرفی کردیم. البته همه ساعت های ورساچه زیبا و شیک و لوکس هستن و واقعا انتخاب یکی از این خوشگلا کار سختیه! امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه و با دوستاتون که به ساعت و ساعت سازی و همچنین ساعت های لوکس علاقه مندن این مقاله رو به اشتراک بذارین.

توی فروشگاه دیجی زمان، میتونین مجموعه ای از ساعت های ورساچه برای مردانه و زنانه رو برای هر سلیقه پیدا کنین. فرقی نمی‌کنه به دنبال چیزی لوکس، امروزی یا اسپرت باشین، مجموعه ساعت‌های ورساچه ما دارای سبک‌ها مختلف برای پاسخگویی به نیازهای شما هستش.

اگه سوالی درباره هر برند ساعتی، خرید ساعت خاص یا تعمیرات یا هر سوال مرتبط به ساعت مچی داشتین، ما ۲۴ ساعته پاسخ گوی شما هستیم. فقط کافیه به قسمت تماس با ما برین و سوالتونو از ما بپرسین. فراموش نکنین که فروشگاه دیجی زمان کلی ساعت های اصل و خاص داره که قطعا میتونین از بین اونا ساعت مورد علاقه خودتون رو پیدا کنین.

چند سوال مهم درباره بهترین ساعت های ورساچه زنانه و مردانه: 

ساعت مچی ورساچه اصالتا ایتالیایی ست ولی ساعت های این برند و موتورشان ساخت سوئیس هستند.

ساعت های مچی برند ورساچه کلاسیک و مجلسی و گران قیمت بوده ولی برای استفاده روزمره نیز مناسب هستند. بیشتر ساعت های این برند دارای موتور کوارتز و فاقد گرنوگراف بوده و دارای امکاناتی مثل نمایش تاریخ و شب نما است و جنس شیشه همه مدل های ساعت ورساچه سافایر و ضدخش هستند.

ساعت های مچی برند ورساچه جز ساعت های لوکس و گران قیمت بوده و رنج قیمتی حدود ۱۲ تا ۸۰ میلیون تومان دارند.

“فروشگاه دیجی زمان” تمام محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا، به صورت اینترنتی و حضوری به فروش می رساند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
اشتراک گذاری